Amikor én úgy döntöttem, hogy elfogadom életem egyik legnagyobb és egyben legrémisztőbb felkérését, miszerint vállaljam el egy nagy étterem vezetését, még fogalmam sem volt, hogy persze hihetetlen terhelésnek és stressznek teszem majd ki magam, de egyben iszonyatosan fogom élvezni és nagy sikereket fogok elérni, főleg hogy egy olyan időszak állt előttünk mint a vírus helyzet és annak minden nehézsége és lezárásai. Én már nagyon fiatal koromban megtanultam, hogy az ember akkor tud nyerni egy ilyen nehéz időszak kezdetén, hogy ha iszonyatosan gyorsan reagál, és persze nagyon rugalmas tud lenni. A mi természetünk azonban nem arra van kitalálva sajnos, hogy az ilyen helyzetekben nyugodtak és stabilak, na és persze rugalmasok tudjunk maradni. Leginkább az ellenállást és a félelmet, annak minden reakcióját kiváltja egy ilyen helyzet sajnos vagy nem. Persze különösen igaz ez, hogy ha egy munkahelyről és annak alkalmazottairól beszélünk.
Amikor én átvettem az új pozíciót a legnagyobb célom az volt, hogy ha még már munkakörben is, de minden alkalmazott meg tudja tartani a munkahelyét, és ezt el is mondtam mindenkinek. Persze azt is tüzetesen átbeszéltük, hogy kellemetlenségek várhatók, de egy összetartó és egy összefogásra kész csapat tényleg mindent meg tud oldani, csak kellő rugalmasság és a változásokhoz való gyors és aktív alkalmazkodás képességét kell mindenkinek elsajátítania. Azt gondolom, hogy most, hogy ha visszanézünk az elmúlt három évünkre azt mondhatjuk, hogy ez sikerült is.
Persze szükség volt olyan megoldásokra, mint egy weboldal készítése, a kiszállítás megoldása, a munkakörök átvariálása, és ennek kapcsán az ételfotózás budapest területén való megoldása, ráadásul tökéletes eredménnyel, de ezt is sikerült megoldani a Fotoda csapatának segítségével. Elmondhatom, hogy nem csak egy új szuper munkahelyre, hanem bizony egy profi és összetartó csapatra és néhány barátra is találtam az új munkahely kapcsán. És persze a tökéletes ételfotós csapatra, akiktől jobbat biztosan nem talál senki sem az országban.